Přeskočit na obsah
VÝSTUPY Z UČENÍ

VÝSTUPY Z UČENÍ

Popište přesně jaké konkrétní znalosti, způsobilosti a dovednosti student po absolvování  předmětu získá. Pro přesné rozlišení bakalářského a magisterského stupně přizpůsobte nárokům  RÁMCE KVALIFIKACÍ podle odpovídajících specializací  viz níže. 

RAMEC KVALIFIKACI DF JAMU

Výstupy pište pod sebe, oddělujte odrážkami.

Dodržte maximální počet 10 řádků.

Vložte větu „Student bude po absolvování předmětu schopen:“

Navrhněte vlastní anebo vyberte nejvíce vyhovující slova z nabídky a doplňte podle potřeb.

Student bude po absolvování předmětu schopen:

  • orientovat se 
  • rozumět
  • rozlišovat
  • aplikovat
  • popsat
  • vyjmenovat
  • vysvětlit
  • definovat
  • navrhnout
  • identifikovat
  • zpracovat
  • připravit
  • prezentovat
  • pracovat
  • plnit
  • komunikovat
  • studovat
  • vytvořit
  • podílet se
  • jednat
  • řešit
  • spolupracovat
  • uchopit
  • analyzovat
  • vyhodnotit 

Vzor, např.:

Student bude po absolvování předmětu schopen:

  • identifikovat různé divadelní techniky napříč rozdílnými kulturami 
  • navrhnout prostorové řešení jednotlivé mizanscény
  • atd.

Příklady náhodně vybraných formulací výstupů v jednotlivých studijních specializacích, např.: 

Divadlo a výchova 

/stávající formulace/

Studenti se učí koncipovat přehlídku středního rozsahu (městské a krajské kolo). V realizační fázi zajišťují průběh přehlídky v rámci jednotlivých úkolů. Úzce spolupracují s hlavními organizátory (garanty) přehlídky městského a krajského kola postupových přehlídek „Dětská scéna“ a „ŠPÍL-BERG“.

/podle vzoru/

Student bude po absolvování předmětu schopen:

  • koncipovat přehlídku středního rozsahu (městské a krajské kolo)
  • zajišťovat průběh přehlídky v rámci jednotlivých úkolů
  • úzce spolupracovat s hlavními organizátory (garanty) přehlídky městského a krajského kola postupových přehlídek „Dětská scéna“ a „ŠPÍLBERG

Divadelní dramaturgie

/stávající formulace/

Naučit se vnímat trojí úkoly dramaturgie – dramaturgie jako koncepce divadla, dramaturgie jako práce na inscenaci, dramaturgie jako myšlení o divadle (teoretická dramaturgie). Rozumět problematice dramaturgické volby, tvorby dramaturgické koncepce divadla i konkrétní sezony a porozumět vztahu uměleckého programu a dramaturgického plánu. Posluchači specializace Činoherní režie získají rovněž základní informace o možných inscenačních postupech.

/podle vzoru/

Student bude po absolvování předmětu schopen:

  • vnímat trojí úkoly dramaturgie – dramaturgie jako koncepce divadla, dramaturgie jako práce na inscenaci, dramaturgie jako myšlení o divadle (teoretická dramaturgie)
  • rozumět problematice dramaturgické volby, tvorby dramaturgické koncepce divadla i konkrétní sezony

– porozumět vztahu uměleckého programu a dramaturgického plánu

Činoherní herectví

/stávající formulace/

Vytvořit přehledný obraz teorií a metod herecké tvorby, jak se historicky vytvářely až do současnosti, vybudovat schopnost teoreticky nahlížet hereckou tvorbu z různých možných hledisek a v důsledku pak i reflektovat a dávat impulsy vlastní herecké práci. Předmět buduje také schopnost formulovat východiska a otázky diplomové práce.

/podle vzoru/

Student bude po absolvování předmětu schopen:

  • orientovat se v teoriích a metodách herecké tvorby, od minulosti až po současnost
  • teoreticky nahlížet hereckou tvorbu z různých hledisek
  • reflektovat hereckou tvorbu
  • dávat impulsy vlastní herecké práci
  • formulovat východiska své diplomové prác

Další příklady formulací viz dokument.

Vystupy z uceni